.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفر سوم رئيس جمهور به گيلان
از رئيس جمهور قول گرفتيم تا قبل از انتخابات باز هم به گيلان سفر كنند از اين رو بايد چند پروژه مهم براي استان تعريف كنيم و در سال جاري به افتتاح برسانيم...
سفر سوم رئيس جمهور به گيلان

مهندس قهرماني چابك گفت: از رئيس جمهور قول گرفتيم تا قبل از انتخابات باز هم به گيلان سفر كند.
جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان كه در استانداري گيلان با حضور استاندار گيلان، معاونين و همچنين مديران استان برگزار شد، پيشنهاد اعتبارات هزينه سال 88 دستگاههاي اجرايي و پيشنهاد اعتبارات تملك دارايي هاي سرمايه اي استاني گيلان در لايحه بودجه 88 به مديران ارائه شد و مورد بررسي قرار گرفت.

مهندس قهرماني چابك استاندار گيلان طي اين جلسه با بيان اين مطلب كه به دنبال عدالت در توزيع اعتبار هستيم گفت: ما پول نامحدودي نداريم اگر بخواهيم از سر جمع اعتبارات به يك سازمان بيشتر اختصاص دهيم بايد از سازمان ديگر كم كنيم لذا مديران بايد از هزينه هاي غير معمولي بكاهند و با تاكيد بر افزايش بهره وري در دستگاهها صرفه جويي كنند.

وي افزود: مصلحت استان در گرو اتمام سريع پروژه هاي نيمه تمام است و ضمن سفرهاي شهرستاني و مقايسه اي علاوه بر اتمام پروژه هاي نيمه تمام با طرح و اجراي پروژه هاي جديد تعادل و توازن را در گيلان رعايت مي كنيم.

مهندس قهرماني تصريح كرد: از رئيس جمهور قول گرفتيم تا قبل از انتخابات باز هم به گيلان سفر كنند از اين رو بايد چند پروژه مهم براي استان تعريف كنيم و در سال جاري به افتتاح برسانيم.

استاندار گيلان خطاب به مديران اظهار داشت: تا اسفند ماه شرايط خوب در وزارتخانه ها براي جذب اعتبارات و آوردن پول به استان فراهم است و در صورتيكه دستگاههاي اجرايي همكاري كرده و طرح ارائه كنند ما به كمك نمايندگان اين پولها را جمع آوري كرده و به گيلان مي آوريم.

وي در خصوص خسارت سيل هاي اخير در گيلان گفت: متاسفانه طي يكي و دو ماه گذشته خرابي هاي زيادي داشتيم لذا بايد سريعا اقدامات عملي جهت رفع مشكلات مردم انجام دهيم و بنده قول مي دهم كه تمام و كمال از خجالت مردم در آييم.

مهندس قهرماني ادامه داد: در سفر اول تعداد پروژه هاي مطالعاتي در گيلان زياد بود كه 92 درصد از آنها اجرايي شده و حدود 70 درصد پيشرفت فيزيكي داشته اند اما در سفر دوم مصوباتي كليدي داريم كه رديف بودجه پيدا كرده و مي كند، ما نيز بايد همه هنرمان را جهت اجرايي كردن اين پروژه ها به خرج دهيم و اگر تا قبل از انتخابات پيگيري و اجرايي نشوند فرصت خوبي را براي استان از دست داده ايم.

وي خاطرنشان كرد: بازديدهاي سر زده از دستگاههاي اجرايي و شهرستانها در دستور كارمان قرار دارد تا از پيگيري مصوبات براساس برنامه زمانبندي شده اطلاع داشته باشيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.651 seconds.